CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, April 11, 2009

Sayang awakkkk... ;)

Ini hadiah untuk kawan2........

1) kawan tu bkn mcm main FUTSAL.
Mula-mula kejar.. dah dapat sepak...

2) kawan tu bkn mcm main SKATE.
Mula-mula gosok..lepas tu pijak...

3) kawan tu bkn mcm main RAGBI.
Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..

4) kawan tu bknnya mcm PAMPERS..
dah pakai, buang..

5) kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS.
Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.

6) kawan tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah
takde..hujan gerimis baru muncul..

7) kawan tu bkn mcm KERETA.
Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..

8) kawan tu bkn mcm CHIPSMORE..
kejap ade kejap takde..

9) kawan tu bkn mcm BANK.
Bila dah takde duit,pegi kat sana ambik.

10)lagi.....kawan tu mcm ape ye????
Haa..kawan tu mcm AWAK LA. .

bila saya hantar msg,
awak akan baca msg saya dgn teliti sampai habis.

Walau ape pun tanggapan org tentang kawan.. bagi saya, kawan tu penting. Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya.

Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara. Yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman kpd kawan-kawannya.. :)

Sayanggggg awk...
he...he..he





2 comments:

© Opah De said...

Sayang kat Neeza juga... he he he. Tu macam muka opah aje tu. Ha ha ha... opah suka bab kawan tu bukan Pampers. Pakai dan buang. Selalu terkena, dari dulu sampai sekarang. Harap perkenalan kita ini akan memekar menjadi persahabatan yang kekal abadi. Mwah.

Neeza Shahril said...

Opah, neeza sedih kalau orang cuma nak gunakan kita untuk sesuatu tujuan. Lepas dah settle hajat dia, dia campak aje kita.. sedih sangat rasanya...
Neeza pun harap persahabatan kita kekal abadi.. Insyaallah..